Header Samenwerken Klup

Samenwerken

Samen bereiken we 50+

Dagelijks verbinden en activeren we duizenden Klup gebruikers, ook wel kluppers. Samen met partners bedenken wij unieke concepten om 50+ Nederland op een sociale en effectieve manier te bereiken en activeren via onze (liefst gezamenlijke) on en offline kanalen.

Omnichannel platform

Klup App

Klup app

Bereik meer dan 70.000 kluppers

Webapp Klup Laptop

Klup website

115.000 pageviews per maand. Dit was in Q4 van 2020 het gemiddelde.

Klup Magazine Karin Bloemen

Klup magazine

Vier keer per jaar geven we ons eigen Klup magazine uit met een oplage van 30.000

Bereik de Klup community

We zijn geen traditionele uitgever, geen traditionele ledenvereniging maar Klup! Daarom bespreek ik graag (Michiel – oprichter) samen de mogelijkheden voor een unieke campagne of activatie die het beste past bij jouw merk en onze community.

  michiel@kluppen.nl

 

Michiel Oprichter Klup

Bereik de Klup community

Graag bespreken we wat voor jouw bedrijf werkt. Oprichter Michiel bespreekt het graag met je.

  michiel@kluppen.nl

 

Michiel Oprichter Klup

Hack de geraniums

met T-Mobile Nederland

“Een bijzondere dag in een Amsterdamse wijnmakerij waar we alles leren over Internet of Things, erg leuk om mee te maken!”

Kerst Sing-a-Long

met Nationale-Nederlanden

Het ultieme kerstgevoel tijdens de virtuele sing-a-long onder leiding van Karin Bloemen en Cor Bakker. Een hartverwarmende samenzang van duizenden kluppers.

logo-nn-rond

Gezonde Hersenen

met Hersenstichting

Vitaliteit en gezonde hersenen zijn cruciaal. Samen met de Hersenstichting brachten wij onze community op de been voor een gezond ‘Ommetje’.

hersenstichting-logo
Activatie Hertog Luchthballon

Wie zijn onze kluppers

Klup richt zich op de actieve 50 tot 70 jarigen. Avontuurlijk ingesteld, sociaal en levenslustig. Een snel groeiende doelgroep die actief en kapitaalkrachtig in het leven staat.

Vrouwen
70% van de kluppers zijn vrouw

Leeftijd
De gemiddelde leeftijd is 61 jaar

Locatie
Landelijk actief met focus op de randstad

Activatie Hertog Luchthballon

Wie zijn onze kluppers

Klup richt zich op de actieve 50 tot 70 jarigen. Avontuurlijk ingesteld, sociaal en levenslustig. Een snel groeiende doelgroep die actief en kapitaalkrachtig in het leven staat.

Vrouwen
70% van de kluppers zijn vrouw

Leeftijd
De gemiddelde leeftijd is 61 jaar

Locatie
Landelijk actief met focus op de randsatd

 

 

Deze partners gingen je al voor

Nestle Logo Samenwerking
Logo Nationale-Nederlanden Samenwerken
Samenwerking Mauritshuis Logo
Logo Hersenstichting Samenwerken
Logo Kras Samenwerken
Nestle Logo Samenwerking
Logo Nationale-Nederlanden Samenwerken
Samenwerking Mauritshuis Logo
Logo Hersenstichting Samenwerken
Logo Kras Samenwerken
Nestle Logo Samenwerking
Logo Nationale-Nederlanden Samenwerken
Samenwerking Mauritshuis Logo
Logo Hersenstichting Samenwerken
Logo Kras Samenwerken

Kom met ons in contact

Vul je gegevens in en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een reactie. Tot snel!

Voorwaarden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.