We gaan er weer eentje doen! De Floraborrel op woensdag 15 juli van 16.00 tot 18.00 uur. Ter plekke kijken we of we na afloop ergens een hapje gaan eten! Wie komt er ook? Wil jullie graag weer zien Lees verder in onze app
Wat is Klup?
Klup is dé app voor avontuurlijk 50-plus! Vind een grote diversiteit aan activiteiten en ontmoet eenvoudig nieuwe mensen. Dit wil je echt niet missen dus we nodigen je van harte uit voor de Klup app. Ontmoet, geniet en ga er samen op uit!
Start met Kluppen

